Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De gefacelifte versie van de Audi A4 landt stilaan bij de dealers en zal daar niet lang meer naast de ‘oude’ RS4 Avant staan. Audi onthult vandaag namelijk de ‘nieuwe’ RS4 Avant. Het in 2017 geïntroduceerde model ruimt dus baan voor deze gemoderniseerde RS4, die tegen het eind van het jaar in de showroom staat.
De belangrijkste uiterlijke evolutie situeert zich vooraan.
Voor:
Na:
Achteraan duiken nieuwe lichtblokken met een modernere lichtsignatuur op.
Voor:
Na:
Het dashboard van zijn kant erft de jongste generatie van het MMI met aanraakscherm van 10,1 duim. Daardoor kan de RS4 Avant de draai-drukknop van zijn voorganger schrappen.
Audi grijpt de facelift niet aan om het vermogen van zijn gespierde break op te voeren. Echt nodig lijkt dat ook niet: onder de motorkap van de RS4 Avant ligt nog steeds de 2.9-V6 biturbo van 450 pk en 600 Nm. Die is gekoppeld aan een tiptronic-achttrapsautomaat en een quattro-vierwielaandrijving die lichtjes de achteras bevoordeelt (40/60 bij normaal rijden) en laat de break van 0 naar 100 km/u sprinten in 4,1 seconden.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!