BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Een topdiesel en een basisbenzine: dat zijn de nieuwe motoren die BMW voorstelt in de X3. Zo breidt het gamma weer wat uit.
Voor deze instapversie grijpt BMW naar zijn nieuwe viercilinder benzinemotor met Twin Scroll-turbo. De krachtbron levert een niet onaardig vermogen van 184 pk bij 4.800 tr/min, een bescheiden toerental voor een benzinemotor. Als koppel kondigt BMW 270 Nm aan die al meteen bij 1.250 tr/min beschikbaar is. Er zijn twee transmissies voorzien: manueel met zes versnellingen en automatisch met acht versnellingen. In beide gevallen snijdt een start-stopsysteem de motor af bij stilstand.
Deze topdiesel is zeker geen slappe kost: onder de motorkap ligt de stevige drieliter zescilinder-in-lijn. Hij ontwikkelt 313 pk bij 4.400 tr/min (wat, voor een diesel, een relatief hoog toerental is) en een koppel van 630 Nm tussen 1.500 en 2.500 tr/min.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...