Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Meer dan honderd ongevallen veroorzaakte hij al en toch is het een lokale held. Wie de bus van Alexei Volkov de pas afsnijdt, moet niet rekenen op medelijden.
Alexei Volkov, buschauffeur uit Zelenograd, was het grondig beu dat bestuurders geen voorrang verlenen, nog snel invoegen of zelfs doelbewust ongevallen met zijn bus uitlokken om de verzekering op te lichten.
Sinds 2007 rijdt hij rond met een camera achter de voorruit om de capriolen van de automobilisten op beeld vast te leggen. De spectaculairste filmpjes uploadt hij op YouTube. Zelf is hij evenmin een heilige in het verkeer, wel integendeel. Waagt iemand zich voor de wielen van zijn bus, dan wordt die onmiddellijk gestraft. Volkov voelt in dat geval geen enkele behoefte om op de rem te staan.
“Bestuurders gedragen zich vaak onbeschoft”, vertelt hij aan de lokale nieuwssite Netall.ru. “Ik zie regelmatig hoe een bus één of twee minuten staat te pinken en die ‘idioten’ blijven er zich tussenwringen. De situatie in Zelenograd is wel aan het verbeteren, mede dankzij mijn opvoedkundige werk.”
Zijn werkgever maalt er blijkbaar niet om, want de verzekering betaalt en er is nooit zware schade. “In de rechtbank heb ik tot nu toe altijd mijn gelijk kunnen bewijzen”, maakt de Russische ‘Rambo’ zich sterk. Of hij geen klachten krijgt van zijn passagiers? “Wat een rare vraag. De passagiers ontsnapten allemaal aan verwondingen, waarom zouden ze dan klagen? Wat een nonsens.”
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!