Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De Dacia Duster is diepgaand opgefrist maar evolueert niet wereldschokkend. Dacia heeft nog niet alle details gegeven, maar hier krijgen we al een idee van het toekomstige model.
De Duster is een onvoorstelbaar succesverhaal! Sinds hij in 2010 op de markt kwam zijn er al meer dan een miljoen exemplaren van verkocht. In die context valt het te begrijpen dat Dacia bij zijn vernieuwing erg voorzichtig te werk is gegaan. Het model behoudt dus de typische trekken van zijn voorganger, maar dan wel met een modernere insteek, te beginnen bij het radiatorrooster (dat voortaan de hele breedte inneemt), de achterlichten en de vele chroomtoetsen, die hem een meer ‘chique’ uitstraling geven.
Verdere evoluties aan de motoren of de uitrusting zijn nog niet bekend. Daarvoor is het wachten tot het salon van Frankfurt!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!