Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De reddingsoperatie van de Corvettes die vorige maand in een zinkgat verdwenen, is begonnen. Het zal nog twee maanden duren om alle auto’s boven te halen.
Ter herinnering: in het National Corvette Museum verdwenen op 12 februari acht Corvette-sportwagens in een gigantisch gat na een plotse bodemverzakking. Die wagens moeten nu getakeld worden, wat een heel karwei blijkt.
Als eerste kwam de Corvette ZR-1 Blue Devil uit 2009 weer naar boven, die tien meter naar beneden was gestort. Dan werd het 40th anniversary Corvette-model uit 1993 opgetakeld, vervolgens werd een Corvette uit 1962 van onder een neergestorte autolift gehaald.
Deze drie auto’s verkeren nog in relatief goede staat, maar de vijf andere Corvettes liggen dieper en zijn bijna of helemaal bedolven onder het puin. Zij hebben wellicht meer schade opgelopen. De wagens zullen hersteld worden in een werkplaats die alle klassiekers van de GM Heritage Collection restaureert.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!