Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Niet minder dan honderd auto’s leggen een parcours af van ongeveer 65 kilometer rond het hoofdkwartier van Jaguar Land Rover in Solihull in Groot-Brittannië. De groep test innovaties op vlak van autonoom rijden en connectiviteit. De grootschalige test is gespreid over vier jaar. Bij de dingen die getest worden zit onder meer een hulp bij wegenwerken die de werken op voorhand herkent en de chauffeur erdoor leidt.
Connectiviteit tussen auto’s is cruciaal bij autonoom rijden. Auto’s kunnen zo onderling met elkaar communiceren, zelfs voor ze voor de chauffeur zichtbaar zijn. Zo kunnen ook files en gevaarlijke punten ontweken worden. Auto’s zouden zo ook informatie over de wegeninfrastructuur kunnen ontvangen, zoals verkeerssignalisatie. Bovendien worden chauffeurs gewaarschuwd voor voertuigen van hulpdiensten voor ze de voertuigen in kwestie horen of zien.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.