Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
370 werkuren kostte het om de laklaag van dit unieke exemplaar aan te brengen. Prijskaartje: € 120.000… alleen voor de kleur!
Iedereen lijkt op hetzelfde moment zijn 60ste verjaardag te vieren. Na de 911 is het nu de beurt aan Lamborghini om zichzelf een mooi cadeau te doen ter gelegenheid van zijn eigen verjaardag: de Huracan Sterrato Opera Unica. Een uniek exemplaar van de supercar op hoge poten, waarvan de blauwe kleur inspiratie put uit de kleur van de zee op Sardinië. De lak werd volledig met de hand aangebracht. Daar kropen 370 werkuren in, wat zorgt voor een kostenplaatje van niet minder dan € 120.000!
De lak is dan wel speciaal, verder deelt deze Opera Unica zijn technische fiche met elke andere Huracan Sterrato: een bodemvrijheid van 44 mm, een 30 mm breder spoor vooraan en 34 mm extra achteraan, terreinbanden die speciaal voor dit model ontwikkeld werden door Bridgestone en vooral een 5,2 liter grote atmosferische V10 met een vermogen van 610 pk en een koppel van 560 Nm! Genoeg om ervoor te zorgen dat hij vanuit stilstand in 3,4 seconden de 100 km/u aantikt en een top van 260 km/u haalt.
Dit unieke exemplaar wordt tot 10 september tentoongesteld in de Lamborghini lounge in Porto Cervo, op Sardinië uiteraard. Wat er daarna mee gebeurt, is niet duidelijk. Het merk met de stier in zijn logo zou het model kunnen opnemen in zijn museum in Bologna, of hem verkopen. De vraag is aan wie… en vooral ook aan welke prijs.
Ben jij op zoek naar een Lamborghini? Kies uit meer dan 40.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste Lamborghini-zoekertjes nu hier:
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!