Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Mazda is ontegensprekelijk op weg naar de top. De monovolume 5 viel niet echt in de smaak, maar de SUV CX-5 heeft het merk weer op het juiste pad gebracht. De Mazda 6 ging nog een stap verder en deze 3 kan de orde in zijn segment danig verstoren.
De nieuwe Mazda 3 neemt de Kodo-ontwerptaal over van de CX-5 en 6, gekenmerkt door een dynamische voorkant met doordringende blik. Deze mooie esthetische harmonie wordt gekoppeld aan grote inspanningen om het gewicht te beperken. Daarvoor zorgt de Skyactiv-technologie. De lichte structuur garandeert wendbaarheid, zuinigheid en goede prestaties.
Het infotainmentsysteem is traditioneel een zwak punt van het merk: de lay-out oogt verouderd en de mogelijkheden zijn beperkt. Daar lijkt verandering in te komen dankzij een nieuwe tablet met internetverbinding. We kijken al uit naar meer gedetailleerde informatie over de verschillende uitrustingsmogelijkheden en de CO2-uitstoot.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.