Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De Targa-formule werd uitgevonden door Porsche. Ze bestaat uit een wegneembaar dak dat rust op de voorruit en een vaste rolbeugel achteraan. In de loop der jaren week de constructeur hiervan af door ook een 911 met een groot glazen schuifdak zo te noemen. De nieuwe 911 (991 voor ingewijden) keert terug naar de originele formule. Hier alvast een eerste computerimpressie.
Van de recente 911 Targa herinneren we ons het vele licht in het interieur, maar ook het vrijwel onbestaande zicht naar achteren met geopend dak. Bij de originele opzet moet je het dak manueel verwijderen en is de esthetiek zeer kenmerkend. Porsche keert nu terug naar de bron, een mooie manier om te genieten van de zes vlakke cilinders in openlucht. De presentatie (en kort daarop de productie) start volgend jaar.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!