Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Bij de lancering van de Evoque kondigde Range Rover aan een zo groot mogelijk publiek te willen bereiken. Ze hadden het niet beter kunnen verwoorden, want dit nieuwe project van een moderne cabriolet staat héél ver van de avontuurlijke en traditionele Defender. Wat een look heeft deze Evoque Cabriolet!
Ik zie al meteen enkele toeschouwers watertanden. Spreekt deze auto je aan, twijfel dan niet om jouw interesse kenbaar te maken op het salon van Genève, waar het concept voorgesteld wordt. Momenteel is serieproductie nog niet gepland. De opwinding van het publiek zal dus beslissen over het lot van de Evoque Cabriolet Concept. Serieproductie zou een grote gebeurtenis zijn en meteen het begin van een nieuw marktsegment.
Deze Range is gebaseerd op de coupéversie met drie deuren van de Evoque. Het stoffen cabriodak plooit weg achter de achterpassagiers, onder de gordellijn. Voorts behoudt deze Evoque alle typische eigenschappen zoals Terrain Response, een armada van camera's, een premiumafwerking en vier zitplaatsen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.