Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Door de afkalvende liefde voor de klassieke eenvolumer heeft Renault geprobeerd om het genre te vermengen met andere in deze vijfde generatie van de Espace. Hij kwam in 2015 op de markt, trok meer richting cross-overs en geniet vandaag een facelift. Op cosmetisch vlak zijn de evoluties beperkt en hebben ze vooral betrekking op de voor- en de achterkant, de velgen en de kleuren.
De facelift brengt echter vooral technologisch nieuws. Zo verschijnt voor het eerst in een Renault een led-matrixsysteem voor de koplampen. De nieuwe Espace geniet bovendien nieuwe rijhulpsystemen, waaronder een geautomatiseerde rijhulp van niveau 2 om de bestuurder in files te ontlasten.
Aan boord duikt een nieuwe, meer praktische middenconsole op, naast het nieuwe infotainmentsysteem Easy Link van Renault met een scherm dat nu 9,3 duim groot is. Op de topversies wordt dat nog aangevuld met een nieuw digitaal instrumentenbord (10,2 duim) in combinatie met een head-up display.
Deze gemoderniseerde Renault Espace zal verkrijgbaar zijn met dCi-diesels van 160 en 200 pk en met de benzinemotor TCe 225. Hij komt op de markt in de lente van 2020
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!