Bugatti
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
De A7 is nog maar goed en wel voorgesteld, of de Duitse ingenieurs werken al aan de krachtigste variant: de RS7.
Die zou pas eind 2018 in productie gaan, maar volgens deze foto’s ziet het resultaat er al veelbelovend uit. Verwacht echter geen grote revolutie ten opzichte van het vorige model: onder de motorkap vind je nog steeds de machtige 4.0 V8 biturbo, die zowat 650 pk zal produceren. De motor zal gekoppeld worden aan een achttrapsautomaat die de furie op de vier wielen overbrengt. 0-100 km/u zal wellicht minder dan 4 seconden in beslag nemen, en de topsnelheid zal (afhankelijk van de opties) begrensd zijn op iets meer dan 300 km/u.
De topversie zou echter ook een hybrideversie van deze RS7 kunnen worden. Die zou ook de V8 biturbo gebruiken, maar koppelen aan een elektromotor voor een totaalvermogen van om en bij 700 pk. Het model zal technisch nauw verwant zijn met de Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.