Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De toekomstige X3 zal op het nieuwe modulaire platform van de groep staan, dat voorzien is voor modellen met achterwielaandrijving. Dat platform zullen we onder meer terugvinden bij de toekomstige 3-Reeks. De X3 zou niet alleen verbeterde rijdynamiek bieden, maar ook meer interieurruimte. Het lichtere model belooft ook verbeterde prestaties en een lager verbruik.
Onder de kap zal de X3 grotendeels gebruik maken van tweeliter viercilinders, zowel in benzine als diesel. De drieliter zescilinder staat eveneens op het programma. Blijft alleen de vraag of BMW zijn 1.5 driecilinder onder de kap van zijn SUV durft te stoppen. Wat alvast zeker is, is dat er een hybridevariant komt, met de aandrijving van de 330e en/of de X5 40e.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!