Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De Veloster sprong meteen in het oog door zijn opvallende opstelling: één deur aan de chauffeurskant, twee aan de passagierskant. Hij hield dus wat het midden tussen een driedeurs en een vijfdeurs. Of een hoogst originele vierdeurs, zo je wil. Leuk detail: modellen met het stuur links hadden de enkele deur aan de linkerkant, modellen met het stuur rechts uiteraard aan de rechterkant.
De topversie was de Veloster Turbo, met een 1.6 T-GDI viercilinder turbobenzine van 186 pk. Helaas kon deze originele Hyundai jammer genoeg niet voldoende klanten overtuigen, en werd de verkoop in Europa stopgezet. Of de nieuwe versie het ook tot bij ons zal schoppen, is dus niet helemaal duidelijk.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!