Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Eind jaren 80 hadden de Japanse constructeurs heel wat sportieve coupés in de aanbieding. Vandaag lijken sommige van die vergane gloriën terug te keren: Honda heeft opnieuw een NSX, Toyota werkt aan een nieuwe Supra en Nissan aan een opvolger voor de GT-R. En Mitsubishi?
Dat blijft ook niet stilzitten, en zou volgens de geruchten aan een sportieve coupé werken. Een imagobouwer, zoals dat heet, en technologisch speerpunt voor het merk. Zoals de 3000 GT van weleer. Het volgende model zou de globale opstelling van die voorganger opnieuw gebruiken: een motor voorin, een 2+2-zitter, vierwielaandrijving (en eventueel vierwielsturing) en heel wat pk’s onder de kap. Deze keer zou de Japanner wel eens gebruik kunnen maken van een hybride aandrijflijn in de vorm van een viercilinder turbobenzine met een elektromotor…
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.