Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De Japanners blijven dus nog karig met details, maar dankzij informatie en foto's uit een Japanse catalogus komen we al enkele dingen te weten. Zo zouden de afmetingen van de Suzuki min of meer ongewijzigd blijven, al zou hij iets langer, breder en lager worden. Ook zou de Swift enkele kilo’s verliezen.
Onder de motorkap zou Suzuki gebruik maken van de 1.0 turbobenzine die we ook uit de Baleno kennen. Die zou 112 pk produceren. Ook zou er een atmosferische 1.2 viercilinder van 90 pk zijn opwachting maken. Op de Japanse markt kunnen beide motoren besteld worden als “mild hybrid”, die energie die vrijkomt bij het remmen recupereert om het accelereren te ondersteunen.
De uitrusting van de Swift zou een flinke sprong voorwaarts maken, met onder meer automatische koplampen en een grootlichtassistent, een aanrijdingswaarschuwing met noodremhulp, en een adaptieve snelheidsregelaar. Veel items die je normaal hoger in het gamma terugvindt dus. Het is weliswaar nog niet duidelijk welke uitrusting er ook op de Europese modellen zal worden aangeboden.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!