Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Dit ding heet “i-Ride” en is op zijn zachtst gezegd intelligent ontworpen. Toyota heeft een reeks “i”-conceptcars die de visie van het merk op de mobiliteit van de toekomst weergeven.
De i-Ride is ontworpen voor stedelijke omgevingen en gebruikt artificiële intelligentie om zijn chauffeur beter te begrijpen. Dankzij zijn vlinderdeuren, elektrisch verschuifbare zetel en schuifsysteem voor rolstoelen is hij voor iedereen aangepast. Veiligheid en ergonomie zijn prioriteiten. Met dit model wil Toyota werken aan het idee van carsharing.
De conceptcar voor de stad is uiteraard elektrisch en beschikt over een rijbereik van 100 tot 150 kilometer. Het zijn vooral de hypercompacte afmetingen die stadsbewoners moeten verleiden, met een lengte van 2,5 meter en een breedte van 1,3 meter.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!