Audi
Audi België heeft samen met Daniel Ost, de Belgische meesterbloemist, een prototype ontwikkeld om een plant in de auto te houden. Als het idee aanslaat bij de klanten, zal dit plantje ook aangeboden worden als accessoire.
Zeldzaam omdat het merk met het steigerende paard als logo nooit een dakloze versie verkocht van zijn supercar!
De Testarossa was de absolute top in het Ferrari-gamma in de jaren '80 en '90! Een supercar die een 5-liter V12-motor met meer dan 400 pk onder de motorkap kreeg en een top van bijna 300 km/u kan halen! Helaas voor cabrioliefhebbers bracht het merk met het steigerende paard in zijn logo nooit een cabrioversie op de markt....
![]() | ![]() |
Er is één, ja, slechts één Testarossa Spider gebouwd door Ferrari. Een uniek exemplaar op maat gemaakt voor Gianni Agnelli, die toen aan het hoofd stond van het Fiat-concern. De auto waar je naar kijkt is echter niet die van de 'Avvocato', zoals Agnelli genoemd werd. Het is wel één van de zeer weinige coupés die door Pininfarina zijn omgebouwd tot cabrio!
![]() | ![]() |
Enkele miljoenen euro's!
Niet alleen is deze auto ongelooflijk zeldzaam, hij verkeert ook in een onberispelijke staat. Sinds de levering in 1990 kwamen er slechts 415 km bij op de teller! Bovendien is de wagen net voor een bedrag van €177.000 gerestaureerd! Een peulschil vergeleken met de schatting van RM Sotheby's voor de verkoop op 5 november: tussen de 1,6 en 2,1 miljoen euro!
![]() | ![]() |
Vond je dit artikel interessant en wil je steeds het laatste autoadvies, autoweetjes en tips meteen in je mailbox? Schrijf je – net als meer dan 300.000 autoliefhebbers – nu gratis in via e-mail:
Audi België heeft samen met Daniel Ost, de Belgische meesterbloemist, een prototype ontwikkeld om een plant in de auto te houden. Als het idee aanslaat bij de klanten, zal dit plantje ook aangeboden worden als accessoire.
Ja, je kan al met een Jaguar rijden voor een zeer schappelijke prijs. Maar is dat wel een goed idee?
Ford gaat binnenkort de bestelboeken openen van zijn iconische Bronco op enkele Europese markten, waaronder België. Maar je zal je moeten haasten, want er zijn er niet genoeg voor iedereen!
Het is gemakkelijker dan ooit om een Model S, 3, X of Y te testen. Je moet enkel een afspraak maken op de site van Tesla, ter plaatse eens bellen en je bent binnen.