Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Dit zijn de eerste officiële foto’s van de concept e-tron GT die Audi wil tentoonstellen op het salon van Los Angeles. En dit is niet gewoon een vingeroefening, want hij kondigt wel degelijk een derde elektrische model aan dat Audi op de markt wil brengen, na zijn SUV e-tron en berline e-tron Sportback. De e-tron GT is zoals zijn naam al aangeeft vooral sportief ingesteld. Hij wordt trouwens onthuld door het departement Audi Sport.
In profiel is deze e-tron GT met zijn aflopende kont visueel duidelijk geïnspireerd op de recente A7 Sportback. Technisch gezien is de toekomstige productieversie echter ontwikkeld op dezelfde basis als zijn neef bij Porsche, de Taycan.
Terwijl de e-tron en e-tron Sportback allebei in België zullen worden gebouwd, in de Audi-fabriek in Vorst (respectievelijk vanaf 2018 en 2019), zal dit derde zuiver elektrische model vanaf 2020 worden geassembleerd in de Duitse fabriek van Böllinger Höfe.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!