Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Terwijl zijn marktlancering steeds dichterbij komt, krijgen we ook meer te zien van het design van de toekomstige elektrische Audi A6.
Terwijl Lamborghini de testkilometers afmaalt met zijn plug-inhybride Urus, doet Audi hetzelfde met zijn toekomstige elektrische A6. Na hem eerst te hebben verrast op de Nürburgring als berline, en vervolgens op de buitenwegen als Avant, is het opnieuw de break die onze spionagefotografen op beeld hebben kunnen vastleggen. En het lijkt erop dat het model geëvolueerd is...
Op deze nieuwe spyshots kunnen we eindelijk zijn nieuwe lichtblokken voor- en achteraan in actie zien. In tegenstelling tot de conceptcar die in maart 2022 werd onthuld, krijgt de productieversie dubbele koplampen en dus een nieuwe lichtsignatuur. Nog een verandering ten opzichte van het vorige prototype dat we konden spotten in Duitsland: de nieuwe Audi A6 zal zo te zien uitgerust kunnen worden met cameraspiegels op de flanken, zoals je ook al kan krijgen op de Q8 e-tron.
Op technisch vlak weten we nog maar zeer weinig over deze nieuwe volledig elektrische Audi A6. Een ding is zeker: hij wordt gebouwd op hetzelfde PPE-platform als de toekomstige elektrische Porsche Macan en Audi Q6 e-tron. Bij de presentatie van de conceptversie sprak Audi over een rijbereik tot 700 km, een vermogen tot 350 kW (476 pk) en 800 Nm, een snellaadvermogen tot 270 kW en een marktlancering in 2024. Als Audi erin slaagt om zich aan zijn planning te houden, zouden we dus binnenkort meer te weten moeten komen over deze nieuwe A6.
Vond je dit artikel interessant en wil je het laatste autonieuws meteen in je mailbox ontvangen? Schrijf je – net als meer dan 300.000 autoliefhebbers – nu gratis in via e-mail:
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!