Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Volgens het Amerikaanse Car and Driver werkt Porsche aan een radicale versie van zijn 718 Cayman GT4 – die zelf al geen watje is – onder de naam 718 Cayman GT4 RS. Die wordt lichter en stijver dan de huidige GT4 en zou volgend jaar op de markt komen. De RS behoudt de atmosferische 4.0-zescilinderboxer van de GT4, maar die krijgt wel een heel forse vermogensboost: van 420 pk in de GT4 zou die naar 500 pk gaan.
Daarmee komt hij aardig in de buurt van de laatste edities van de 911 GT3 RS met dezelfde motor. In combinatie met een scherper onderstel en een manuele versnellingsbak zou dit weleens de ultieme Porsche voor de purist kunnen worden – al zal die purist dan wel bereid moeten zijn om veel geld op tafel te leggen, want volgens Car and Driver mogen we uitgaan van meer dan 120.000 euro. Dat is dik 20.000 euro meer dan de Cayman GT4, maar daarmee is hij nog steeds goedkoper dan de minst dure 911 (107.666 euro).
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.