Recente tests

3,6 /5 Test: Suzuki Swift, ouderwets recept

Test: Suzuki Swift, ouderwets recept

Suzuki heeft zijn kleine Swift een volledig nieuwe motor gegeven en direct ook het volledige uiterlijk aangepast. En toch... lijkt er niets te zijn veranderd! Goed of slecht nieuws?

3,9 /5 Test: Suzuki Across, hybride door specialisten

Test: Suzuki Across, hybride door specialisten

Om een kwalitatieve plug-inhybride aan te kunnen bieden, heeft Suzuki de hulp van Toyota ingeroepen, een expert op dit gebied. De Across is daarmee een kloon van de RAV4 plug-in. Maar is het een geslaagde kopie geworden?

3,4 /5 Test: Suzuki Swace Hybrid, Corolla incognito

Test: Suzuki Swace Hybrid, Corolla incognito

Deze Suzuki Swace is in feite niets minder dan een Toyota Corolla hybride met een andere badge. Laten we zien of deze Suzuki iets meer te bieden heeft dan zijn orgaandonor.

3,6 /5 Test: Suzuki S-Cross Strong Hybrid, de alternatieve keuze

Test: Suzuki S-Cross Strong Hybrid, de alternatieve keuze

Door zijn nieuwe hybride aandrijving aan te bieden in zijn S-Cross, versterkt zijn Suzuki de verleidingskracht van het model tegenover de traditionele referenties in het segment. Een hybride SUV met een overtuigend evenwicht tussen prijs, uitrusting en prestaties?

3,5 /5 Test: Suzuki Vitara Strong Hybrid, discrete efficiëntie

Test: Suzuki Vitara Strong Hybrid, discrete efficiëntie

De Vitara heeft de luxe om zichzelf de nieuwe ‘full hybrid’ aandrijving van Suzuki cadeau te doen. Een stevige extra troef in tijden van hoge brandstofkosten?

3,4 /5 Korte test: Suzuki Vitara 2022 Strong Hybrid, eenvoudige hybride

Korte test: Suzuki Vitara 2022 Strong Hybrid, eenvoudige hybride

Het kan verrassend lijken als je zijn benaming bekijkt! Maar toch positioneert de Vitara zich in deze nieuwe ‘Strong Hybrid’-uitvoering als een eenvoudige hybride zonder kapsones.

3,8 /5 Rijtest: Suzuki Swift Sport, de baard in de keel

Rijtest: Suzuki Swift Sport, de baard in de keel

Ja hoor, de Japanners zijn ook bezweken. De Suzuki Swift Sport geeft toe aan de lokroep van de turbo, maar probeert met 140 pk nog steeds bescheiden te blijven.

3,4 /5 Getest: Suzuki Jimny, heerlijk anachronisme

Getest: Suzuki Jimny, heerlijk anachronisme

Na 20 jaar wordt de Suzuki Jimny uit de vergeethoek gehaald. Niet om te zwichten voor de SUV-rage, maar wel om te doen waar hij al decennia goed in is.

3,5 /5 Suzuki Swift 1.0 Boosterjet: eindelijk aan de turbo (+ VIDEO)

Suzuki Swift 1.0 Boosterjet: eindelijk aan de turbo (+ VIDEO)

De Suzuki Swift is al twaalf jaar langzaam maar zeker bezig aan een veroveringstocht van heel wat harten. Van toen hij in 2005 volledig vernieuwd op de markt kwam tot nu, met eindelijk een turbobenzine onder de kap. Doet die onze harten sneller slaan dan de wat lauwe atmosferische viercilinders?

1,5 /5 Suzuki Baleno: van onder het stof

Suzuki Baleno: van onder het stof

Na de Ignis is de Baleno de tweede naam die Suzuki terug van onder het stof haalt. En net als de Ignis heeft deze nieuwe Baleno nog maar weinig gemeen met zijn illustere voorganger.

1,8 /5 Suzuki Ignis: de mini-manga

Suzuki Ignis: de mini-manga

Bij Suzuki lijken ze een tijdje geleden een doos met oude modelbenamingen teruggevonden te hebben. Nadat de Baleno opnieuw in de catalogus verscheen, maakt nu ook de Ignis zijn rentree. En die lijkt helemaal niet meer op zijn voorganger…

Suzuki V-Strom 650XT: voor het avontuur!

Suzuki V-Strom 650XT: voor het avontuur!

Het recept is bekend: voeg wat avontuurlijke accessoires toe aan een hoogpotige motor, waaronder spaakvelgen, en je krijgt een machine die op een andere manier voldoening schept. Wil je zulke behandeling voor de V-Strom 650? Dat wordt dan de XT, net zoals een zekere Yamaha…

Suzuki SV650: de comeback

Suzuki SV650: de comeback

Suzuki en de SV650 gaan al een tijd mee. Al van bij de lancering in 1999 was het model een succes. Een mooie verdienste, waardoor hij tien jaar in de catalogus bleef vooraleer plaats te ruimen voor de Gladius.

2,4 /5 Suzuki Vitara 1.4 S AllGrip: de dappere kamikaze

Suzuki Vitara 1.4 S AllGrip: de dappere kamikaze

De nieuwe Suzuki Vitara heeft zijn start niet gemist. De switch van klassieke 4x4 naar SUV werd positief onthaald, en de sympathieke Japanner blijft met zijn lage prijs en optionele vierwielaandrijving nog steeds een klassieke Suzuki. Het enige wat nog ontbrak? Een turbobenzine.

Suzuki GSX-S 1000(F): Beter dan z’n technische fiche doet vermoeden

Suzuki GSX-S 1000(F): Beter dan z’n technische fiche doet vermoeden

Wie in 2015 komt aandraven met 145 pk en elektronische tractiecontrole, zelfs al is die instelbaar, heeft het moeilijk om de grote jongens aan het dromen te zetten. En toch…    

Suzuki DL1000 V-Strom: 228 kg, 101 pk, 12.490 €. Dit zou wel eens de beste keuze kunnen zijn.

Suzuki DL1000 V-Strom: 228 kg, 101 pk, 12.490 €. Dit zou wel eens de beste keuze kunnen zijn.

Terwijl de meest motorfabrikanten zich de afgelopen jaren vol overgave en met het nodige spierballengerol op het maxi-trail segment stortten, verliet Suzuki op z’n kousenvoeten het strijdtoneel. De DL1000 geraakte in 2008 niet door de Euro3 normen, maar vorig jaar maakte hij zijn comeback. En hoe!  

2,1 /5 Suzuki Vitara: verleiding troef?

Suzuki Vitara: verleiding troef?

De Vitara ken je van zijn 27 productiejaren, 6 generatie en bijna 3 miljoen verkochte exemplaren. Maar in zijn huidige vorm ken je hem misschien nog niet, want het is een nette compacte SUV geworden. Klaar om hem te ontdekken?

Suzuki Celerio: rationele keuze?

Suzuki Celerio: rationele keuze?

Tijdens de presentatie van de nieuwe kleine Suzuki kregen we een paradoxaal discours te horen. De Celerio, die gebouwd wordt in Thailand, vervangt noch de Alto noch Splash. Maar bijna de hele presentatie ging over de vergelijking tussen die drie modellen. De verklaring is als volgt: een nieuwe Splash (die niets meer deelt met de Opel Agila) komt eind 2015 vanuit India en een kleine SUV zal de naam Alto overnemen. Intussen bezet de Celerio het terrein dat de Alto en de Splash verlaten in het A+-segment. 

Aanbevolen nieuws voor jou

Meer nieuws
Volkswagen ID. Code: van China, voor China

Volkswagen ID. Code: van China, voor China

De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...

BMW: facelift voor de i4 en 4 Reeks Gran Coupé

BMW: facelift voor de i4 en 4 Reeks Gran Coupé

Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.

Mini Aceman: compacte elektrische crossover

Mini Aceman: compacte elektrische crossover

Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.

Mercedes G 580 EQ: de elektrische G-Klasse is eindelijk klaar!

Mercedes G 580 EQ: de elektrische G-Klasse is eindelijk klaar!

De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...

Aanbevolen advies voor jou

Meer adviezen
Tesla Model 3: €4.000 goedkoper

Tesla Model 3: €4.000 goedkoper

Tesla heeft de prijs van beide varianten van de Model 3 Highland met 4.000 euro verlaagd, en de Long Range krijgt een nieuwe naam.

Zoveel kost de Audi Q6 e-tron

Zoveel kost de Audi Q6 e-tron

De Audi Q6 e-tron is nu te bestellen in verschillende uitvoeringen met een vanafprijs van 75.900 euro, maar hij zou binnenkort goedkoper moeten worden...

Welke Renault Austral moet je kiezen? (2024)

Welke Renault Austral moet je kiezen? (2024)

Welke uitvoering, motorisatie en opties moet je kiezen op de Renault Austral in 2024? Het maakt uiteindelijk weinig uit, we leggen uit waarom.

Is deze Model Y de meest interessante Tesla van allemaal?

Is deze Model Y de meest interessante Tesla van allemaal?

De nieuwe Model Y Long Range RWD biedt tot 600 km actieradius voor een vanafprijs van 49.970 euro, waarmee het qua prijs/autonomie de meest interessante Tesla van allemaal is!

Aanbevolen nieuwe auto's voor jou

Meer nieuwe auto's

Benzine, Manueel

€ 23.748

Benzine, Manueel

€ 21.500

Diesel, Manueel

€ 32.584

Benzine, Automaat

€ 27.547

Aanbevolen tweedehands auto's voor jou

Meer tweedehands auto's

Benzine, Automaat

€ 28.995
2011
65.000 km
€ 52.900
2021
1.500 km
€ 52.990
2019
105.433 km

Benzine, Automaat

€ 23.500
2020
30.212 km