Recente tests

3,6 /5 Test: Suzuki S-Cross Strong Hybrid, de alternatieve keuze

Test: Suzuki S-Cross Strong Hybrid, de alternatieve keuze

Door zijn nieuwe hybride aandrijving aan te bieden in zijn S-Cross, versterkt zijn Suzuki de verleidingskracht van het model tegenover de traditionele referenties in het segment. Een hybride SUV met een overtuigend evenwicht tussen prijs, uitrusting en prestaties?

3,5 /5 Test: Suzuki Vitara Strong Hybrid, discrete efficiëntie

Test: Suzuki Vitara Strong Hybrid, discrete efficiëntie

De Vitara heeft de luxe om zichzelf de nieuwe ‘full hybrid’ aandrijving van Suzuki cadeau te doen. Een stevige extra troef in tijden van hoge brandstofkosten?

3,4 /5 Korte test: Suzuki Vitara 2022 Strong Hybrid, eenvoudige hybride

Korte test: Suzuki Vitara 2022 Strong Hybrid, eenvoudige hybride

Het kan verrassend lijken als je zijn benaming bekijkt! Maar toch positioneert de Vitara zich in deze nieuwe ‘Strong Hybrid’-uitvoering als een eenvoudige hybride zonder kapsones.

3,8 /5 Rijtest: Suzuki Swift Sport, de baard in de keel

Rijtest: Suzuki Swift Sport, de baard in de keel

Ja hoor, de Japanners zijn ook bezweken. De Suzuki Swift Sport geeft toe aan de lokroep van de turbo, maar probeert met 140 pk nog steeds bescheiden te blijven.

3,4 /5 Getest: Suzuki Jimny, heerlijk anachronisme

Getest: Suzuki Jimny, heerlijk anachronisme

Na 20 jaar wordt de Suzuki Jimny uit de vergeethoek gehaald. Niet om te zwichten voor de SUV-rage, maar wel om te doen waar hij al decennia goed in is.

3,5 /5 Suzuki Swift 1.0 Boosterjet: eindelijk aan de turbo (+ VIDEO)

Suzuki Swift 1.0 Boosterjet: eindelijk aan de turbo (+ VIDEO)

De Suzuki Swift is al twaalf jaar langzaam maar zeker bezig aan een veroveringstocht van heel wat harten. Van toen hij in 2005 volledig vernieuwd op de markt kwam tot nu, met eindelijk een turbobenzine onder de kap. Doet die onze harten sneller slaan dan de wat lauwe atmosferische viercilinders?

1,5 /5 Suzuki Baleno: van onder het stof

Suzuki Baleno: van onder het stof

Na de Ignis is de Baleno de tweede naam die Suzuki terug van onder het stof haalt. En net als de Ignis heeft deze nieuwe Baleno nog maar weinig gemeen met zijn illustere voorganger.

1,8 /5 Suzuki Ignis: de mini-manga

Suzuki Ignis: de mini-manga

Bij Suzuki lijken ze een tijdje geleden een doos met oude modelbenamingen teruggevonden te hebben. Nadat de Baleno opnieuw in de catalogus verscheen, maakt nu ook de Ignis zijn rentree. En die lijkt helemaal niet meer op zijn voorganger…

Suzuki V-Strom 650XT: voor het avontuur!

Suzuki V-Strom 650XT: voor het avontuur!

Het recept is bekend: voeg wat avontuurlijke accessoires toe aan een hoogpotige motor, waaronder spaakvelgen, en je krijgt een machine die op een andere manier voldoening schept. Wil je zulke behandeling voor de V-Strom 650? Dat wordt dan de XT, net zoals een zekere Yamaha…

Suzuki SV650: de comeback

Suzuki SV650: de comeback

Suzuki en de SV650 gaan al een tijd mee. Al van bij de lancering in 1999 was het model een succes. Een mooie verdienste, waardoor hij tien jaar in de catalogus bleef vooraleer plaats te ruimen voor de Gladius.

2,4 /5 Suzuki Vitara 1.4 S AllGrip: de dappere kamikaze

Suzuki Vitara 1.4 S AllGrip: de dappere kamikaze

De nieuwe Suzuki Vitara heeft zijn start niet gemist. De switch van klassieke 4x4 naar SUV werd positief onthaald, en de sympathieke Japanner blijft met zijn lage prijs en optionele vierwielaandrijving nog steeds een klassieke Suzuki. Het enige wat nog ontbrak? Een turbobenzine.

Suzuki GSX-S 1000(F): Beter dan z’n technische fiche doet vermoeden

Suzuki GSX-S 1000(F): Beter dan z’n technische fiche doet vermoeden

Wie in 2015 komt aandraven met 145 pk en elektronische tractiecontrole, zelfs al is die instelbaar, heeft het moeilijk om de grote jongens aan het dromen te zetten. En toch…    

Suzuki DL1000 V-Strom: 228 kg, 101 pk, 12.490 €. Dit zou wel eens de beste keuze kunnen zijn.

Suzuki DL1000 V-Strom: 228 kg, 101 pk, 12.490 €. Dit zou wel eens de beste keuze kunnen zijn.

Terwijl de meest motorfabrikanten zich de afgelopen jaren vol overgave en met het nodige spierballengerol op het maxi-trail segment stortten, verliet Suzuki op z’n kousenvoeten het strijdtoneel. De DL1000 geraakte in 2008 niet door de Euro3 normen, maar vorig jaar maakte hij zijn comeback. En hoe!  

2,1 /5 Suzuki Vitara: verleiding troef?

Suzuki Vitara: verleiding troef?

De Vitara ken je van zijn 27 productiejaren, 6 generatie en bijna 3 miljoen verkochte exemplaren. Maar in zijn huidige vorm ken je hem misschien nog niet, want het is een nette compacte SUV geworden. Klaar om hem te ontdekken?

Suzuki Celerio: rationele keuze?

Suzuki Celerio: rationele keuze?

Tijdens de presentatie van de nieuwe kleine Suzuki kregen we een paradoxaal discours te horen. De Celerio, die gebouwd wordt in Thailand, vervangt noch de Alto noch Splash. Maar bijna de hele presentatie ging over de vergelijking tussen die drie modellen. De verklaring is als volgt: een nieuwe Splash (die niets meer deelt met de Opel Agila) komt eind 2015 vanuit India en een kleine SUV zal de naam Alto overnemen. Intussen bezet de Celerio het terrein dat de Alto en de Splash verlaten in het A+-segment. 

Nieuwe cashcow?

Nieuwe cashcow?

De dealers van Suzuki moesten het drie jaar lang zonder echte nieuwigheid stellen. Gelukkig is er beterschap op komst. De gloednieuwe SX4 S-Cross treedt aan in een populair segment en heeft heel wat troeven om vers geld in het laatje te brengen.

Gerespecteerde krijger

Gerespecteerde krijger

Neem een kleine, hippe stadswagen, steek hem in een samoeraitenue en blaas zijn longen vol. Het resultaat heet Suzuki Swift Sport. Suzuki is niet aan zijn proefstuk toe en naar de nieuwe Swift Sport werd met ongeduld uitgekeken. Klaar? Banzaï!

Niet wat het lijkt

Niet wat het lijkt

De nieuwe Suzuki Swift lijkt als twee druppels water op zijn voorganger. Toch is het een volledig nieuw ontwerp. De constructeur wil zijn gamma duidelijk opwaarderen.

Aanbevolen nieuws voor jou

Meer nieuws
Dit is de EQT, zijn ‘Macro Polo’-module en de camperversie!

Dit is de EQT, zijn ‘Macro Polo’-module en de camperversie!

Met zijn elektrische bestelwagen wil Mercedes iedereen bedienen, van de kleinste tot de grootste avonturier.

Video: de Tesla Semi met 800 km rijbereik is eindelijk geleverd bij Pepsi!

Video: de Tesla Semi met 800 km rijbereik is eindelijk geleverd bij Pepsi!

Het merk maakt van de gelegenheid gebruik om een video vrij te geven van zijn Semi die een volle aanhanger trekt over een traject van 800 km, en dat zonder te moeten opladen.

Lexus Electrified Sport: elektrisch, met ‘solid state’ en handgeschakeld?

Lexus Electrified Sport: elektrisch, met ‘solid state’ en handgeschakeld?

Het premium-merk van de Toyota-groep wil met zijn elektrische modellen inzetten op rijplezier, en haalt daarvoor alles uit de kast.

Toyota: twee nieuwe C-segment SUV’s!

Toyota: twee nieuwe C-segment SUV’s!

Naast de 100% elektrische bZ Compact SUV concept, één van de 6 elektrische bZ-modellen die het merk in 2026 op de markt wil hebben, werkt Toyota ook aan een hybride opvolger voor de C-HR.

Aanbevolen advies voor jou

Meer adviezen
Zoveel kost de MG4

Zoveel kost de MG4

De prijzen van de elektrische hatchback met een dynamische look zijn bekend, en eerder aanlokkelijk.

Audi lanceert een nieuwe laaddienst

Audi lanceert een nieuwe laaddienst

Die biedt makkelijk toegang tot laadpunten in heel Europa en werkt ook met een abonnementsformule voor goedkopere laadtarieven.

Zoveel kost de nieuwe Ford Ranger

Zoveel kost de nieuwe Ford Ranger

Je moet minimum € 44.750 exclusief BTW veil hebben voor een exemplaar, en dan hebben we het zelfs niet over de nieuwe Platinum topuitvoering!

Deze unieke ‘50 jaar Porsche Design’ 911 2.4 Targa is te koop

Deze unieke ‘50 jaar Porsche Design’ 911 2.4 Targa is te koop

Dit model vormde de inspiratiebron voor de gloednieuwe 911 Edition 50Y Porsche Design.

Aanbevolen nieuwe auto's voor jou

Meer nieuwe auto's

Benzine, Manueel

€ 23.748

Benzine, Automaat

€ 34.950
2021
4 km

Benzine, Automaat

€ 25.961
2021
10 km

Benzine, Automaat

€ 40.950
2021
4 km

Aanbevolen tweedehands auto's voor jou

Meer tweedehands auto's

Benzine, Automaat

€ 28.995
2011
65.000 km

Benzine, Automaat

€ 23.500
2020
30.212 km

Diesel, Automaat

€ 43.985
2020
29.840 km

Benzine, Automaat

€ 37.990
2021
20.000 km