Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Vorig jaar maakten we een heuse ‘pandemie’ van dieselmotoren mee in de sportieve S-modellen van Audi. Zeker in de SUV’s Q7 en Q8, die werden uitgerust met een 4.0 V8 TDI van 435 pk en 900 Nm. Vandaag bekeren de twee mastodonten zich echter ook tot de benzine-V8: een 4.0 V8 TFSI met 507 pk en 770 Nm. Met die krachtbron sprinten de SQ7 en SQ8 een paar tienden van seconden vlotter naar de 100 km/u, want ze hebben die oefening voortaan in 4,1 seconden achter de rug in plaats van in 4,8 seconden met de dieselmotor.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.