Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Toen de automobielsector nog in zijn kinderschoenen stond, bouwden constructeurs vaak een technische basis waar een koetswerkbouwer dan een eigen interpretatie op bedacht. Zo was er Mulliner, dat zichzelf de oudste koetswerkbouwer ter wereld noemt, omdat het al koetsen maakt sinds de jaren 1500. De jongste jaren ‘beperkte’ het edele huis zich tot het personaliseren van de Bentleys voor de meest veeleisende klanten. Maar met deze Bacalar keert Mulliner terug naar zijn wortels van ‘carrossier’.
Op basis van een Continental GT Cabriolet (met 6.0-W12) hebben de Britse ambachtslui het koetswerk en het interieur volledig herwerkt. Het resultaat is dit juweeltje met twee zitplaatsen, dat doet denken aan de concept EXP 100 GT die ooit is gemaakt ter ere van de honderdste verjaardag van Bentley
De Mulliner Bacalar zal met de hand worden gemaakt volgens de wensen van 12 (uiteraard steenrijke) klanten.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.