Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Door zijn lengte valt de X3 in het BMW-gamma precies tussen de X5 en de nieuwe X1. Je zou kunnen denken dat hij geen bestaansreden meer heeft, maar dat is een beoordelingsfout. BMW is de X3 niet vergeten, zoals deze foto’s bewijzen.
Het nogmaals verbeterde rijgedrag wordt opnieuw de troef van de X3. De SUV van het Beierse merk heeft niet de ambitie om de modder in te duiken, maar vertoont zijn kunsten veel liever op bochtige wegjes. Net als de rest van het gamma kan de X3 rekenen op het Efficient Dynamics-systeem, dat zowel het vermogen als het verbruik verbetert.
Onder de motorkap blijft uiteraard de uitstekende 2-liter dieselmotor de hoofdrol spelen. In zijn meest krachtige versie bereikt die nu 204 pk. Bij de benzinemotoren spant de 3-liter biturbo met 306 pk de kroon. Wellicht zit er ook nog een hybrideversie in de pijplijn.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!