Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Met de C5 Aircross brengt Citroën een middelgrote SUV op de markt. Hij is 4,50 m lang, 1,84 m breed en 1,67 m hoog. De SUV is meteen als Citroën herkenbaar dankzij de dubbele rij koplampen vooraan en de karakteristieke “Airbump” op de flanken. Net als de Citroën C3 en C4 Cactus dus.
Binnenin mikt deze middelgrote Fransman op comfort op alle vlakken: heel wat opbergvakken, voorzetels met optionele massagefunctie, en een 8 duim groot touchscreen met Apple CarPlay en de mogelijkheid om je smartphone draadloos op te laden.
Rijhulpsystemen mogen uiteraard niet ontbreken, en die worden weergegeven op het 12,3 duim grote digitale instrumentenpaneel. Zo is er onder meer verkeersbordherkenning, een adaptieve snelheidsregelaar, rijstrookassistentie, een 360-gradencamera, enzovoort.
En dan zijn er nog de wereldpremières natuurlijk: de “Progressive Hydraulic Cushions”, waarbij er hydraulische druklagers in de schokdempers worden gebruikt. Citroën wil daarmee het rijcomfort op oneffenheden gevoelig verhogen, en naar eigen zeggen het effect van een “vliegend tapijt” creëren.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
Het einde van een decennialange traditie voor de Beierse constructeur!