Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Enkele weken voor zijn officiële wereldpremière laat Hyundai al zien hoe zijn grootste SUV eruit ziet. Meer ruimte en meer veiligheid zijn voorlopig de kernwoorden.
De details houden de Koreanen nog even voor zich, maar intussen willen ze het resultaat al wel laten zien. De Santa Fe neemt stijlkenmerken over van de rest van het Hyundai-gamma, met lichtblokken vooraan die naar de Kona-crossover knipogen. Ook binnenin wordt het interieur opgewaardeerd naar wat we van moderne Hyundai-producten gewoon zijn.
Nog over het interieur gesproken: met een lengte van 4,77 meter, een breedte van 1,89 meter en een verlengde wielbasis belooft de Santa Fe meer comfort voor zijn passagiers. Over een eventuele Grand Santa Fe wordt er nog niets gezegd. Ten slotte beklemtoont Hyundai nog dat de veiligheidsuitrusting ongeziene features biedt voor het merk: een waarschuwing voor kruisend verkeer achter de auto met automatische remfunctie, en een “Safety Exit Assist”, dat de deuren nog even gesloten houdt als je ze wil openzwaaien en er een auto nadert.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.