Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De neus van de nieuwe BMW 4-Reeks strijkt duidelijk tegen de haren in. De grote nieren zijn voer voor toogdiscussies, maar ook experten mengen zich in het debat. In een filmpje uit designer Frank Stephenson pittige kritiek op de stijl van dit nieuwe front. Hij vindt het onwaardig voor wat we van een BMW mogen verwachten. Een slag in het gezicht van de nieuwe 4-Reeks. Stephenson betreurt verder de aanpassing aan de befaamde Hofmeister-knik aan de achterste zijruit, die al 50 jaar lang een kenmerkende trek is van het merk. Tot slot zegt de ontwerper wel van de proporties van de wagen te houden. Oef, het is niet allemaal slecht nieuws.
Stephenson kent wel iets van autodesign. Hij heeft elf jaar lang bij BMW gewerkt, waar hij onder meer de eerste X5 en de eerste moderne Mini uit 2001 tekende. In 2002 trok hij naar Fiat, waar hij eerst voor de prestigemerken van de groep werkte (Ferrari en Maserati) alvorens hij de 500 van 2007 mocht ontwerpen. Vervolgens werd hij designbaas bij Alfa Romeo en dan trok hij naar McLaren, dat hij in 2017 verliet om zijn eigen designstudio op te richten.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!