Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Lancia onthult zowel het koetswerk als het interieur van zijn nieuwe Ypsilon, voor de officiële presentatie van het model op 14 februari.
Na al verschillende keren te zijn uitgelekt op het internet, stelt Lancia nu officieel de looks voor van zijn nieuwe Ypsilon op zijn sociale media. Daarbij zien we niet enkel opnieuw zijn koetswerk, dat we intussen al grondig hebben kunnen ontdekken, maar ook zijn volledige dashboard, dat we nog niet eerder te zien kregen.
Aan boord mag het geen verrassing zijn dat het dashboard van de nieuwe Lancia Ypsilon gedomineerd wordt door displays. Zijn dubbele digitale paneel staat boven het fameuze 'tafeltje' gemonteerd, waarin de inductielader voor je smartphone zit verwerkt. Als neefje van de Opel Corsa en Peugeot 208, wordt de Ypsilon beschikbaar met zowel een elektrische aandrijflijn als met een verbrandingsmotor, maar Lancia houdt de technische details van zijn stadswagen nog even stil.
Terwijl we nu officieel zijn uiterlijk én innerlijk in detail hebben kunnen ontdekken, moeten we nog wachten tot 14 februari om de technische details van de nieuwe Lancia Ypsilon te leren kennen. We weten echter wel al dat de Ypsilon ook een sportieve HPE-versie krijgt, die zijn elektrische motorisatie zou moeten delen met de toekomstige Abarth 600e en Alfa Romeo Milano, met tot wel 240 pk!
Vond je dit artikel interessant en wil je het laatste autonieuws meteen in je mailbox ontvangen? Schrijf je – net als meer dan 300.000 autoliefhebbers – nu gratis in via e-mail:
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!