Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Er is geen enkele reden waarom een bestelwagen spartaans zou moeten zijn. Mini betreedt daarom de markt van de bedrijfsvoertuigen, maar met zijn eigen aanpak: er kan geen sprake zijn van een soort kleine camion met de allures van een rijdende Bulex. En voorlopig is het ook nog maar een concept, dat voorgesteld wordt op het salon van Genève. Zoals je wellicht al begrepen had, is deze Clubvan gebaseerd op de Clubman.
In een Mini (zelfs in de Clubman) is de kofferruimte zeker niet het sterkste punt. Toch wel vervelend voor een bestelwagen ... De constructeur pakt de zaken dan ook grondig aan: de achterbank wordt in de prullenbak gegooid. En om de look van de kleine combi te verbeteren zijn de zijruiten volledig ondoorzichtig en werd een beschermingsrooster achter de voorzetels geplaatst. Bestelwagen of niet, het concept behoudt de originele indeling met vijf deuren van de Clubman, namelijk met drie zijdeuren en twee kofferdeuren.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!