Renault
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De Nissan 370 Z kennen we al even, maar we houden er nog altijd van. Hij maakt het niet onnodig ingewikkeld, maar gebruikt een oud recept dat nog altijd mirakels verricht: een krachtige V6 voorin, achterwielaandrijving en de mooie lijn van een coupé. Voor het salon van Chicago krijgt hij een kleine facelift.
Wellicht omdat je een winnend team nooit mag veranderen, houdt Nissan de aanpassingen heel beperkt. We zien nieuwe leds op de voorbumper, een volledig geverfde achterbumper, nieuwe velgen en twee nieuwe koetswerkkleuren (Magma Red en Midnight Blue).
In de Verenigde Staten is ook een sportpakket beschikbaar met strakkere ophanging ("op z'n Europees") en remzadels in het rood. Het is wel nog afwachten of dit pakket ook de oversteek maakt naar Europa.
Die Amerikanen zijn echte geluksvogels want ze krijgen ook een Nismo-versie. Het vermogen van de V6 klimt dan van 332 tot 350 pk dankzij een nieuwe uitlaat en motorsturing en ook de ophanging wordt aangepast. Aangezien het om een extra viriele variant gaat, is alleen de manuele zesversnellingsbak beschikbaar. Bijzonder is dat die die het motortoerental constant kan houden tijdens het terugschakelen om het schakelen te vergemakkelijken ... en indruk te maken op de passagier en de hele buurt.
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!