Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Hoewel de evoluties qua afmetingen en stijl eerder beperkt zijn, zal het platform grondig wijzigen. Het uitgebreide gebruik van lichte materialen haalt het gewicht naar beneden, waardoor de constructeur meer gebruik kan maken van viercilinders.
Wie nostalgisch terugdenkt aan de zescilinders en achtcilinders hoeft nog niet meteen te wanhopen: de krachtigste versies gebruiken ze nog steeds. Inclusief de toekomstige M5, die opnieuw een V8 met twee turbo’s zal krijgen. Ten slotte komt er ook een plug-inhybride, die waarschijnlijk de motor van de X5 40e zal overnemen.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!