Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Ford zou wel eens een uitgebreid RS-gamma kunnen ontwikkelen. Na de Focus zou de Fiesta dit prestigieuze label kunnen krijgen.
Ford deed ons alvast watertanden met de nieuwe ST. Die verliest een cilinder, maar behoudt wel zijn vermogen van 200 pk. De constructeur ziet het misschien zelfs groter, met een RS-model. Geen vierwielaandrijving in dit geval, maar een motor met 250 pk onder de kap. Ford doet dan wellicht een beroep op een 1.6 of 2.0 viercilinder.
Het gaat wellicht om een exclusief model. De concurrentie kan er ook weinig tegenoverzetten, vooral sinds Renault besliste zijn Clio RS 16 met 275 pk niet in productie te brengen. Alleen Audi, met een eventuele RS1 van 300 pk en met vierwielaandrijving, zou tegengas kunnen geven.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.