Polestar
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Nee, dit is geen XF. Onze fotografen betrapten wel degelijk een Jaguar XE op de Nürburgring. Die zal wellicht alleen zijn weg vinden naar de Aziatische markt.
In China zijn ze namelijk gek op verlengde versies van gewone modellen. Die stralen meer prestige uit, en de Chinezen worden dan ook liever gezien op de achterbank dan achter het stuur. Vorig jaar bracht Jaguar al een XF L uit voor de Chinese markt. We vermoeden dus dat de Britten deze XE simpelweg XE L zullen dopen.
Achteraan zal het dus vooral qua beenruimte comfortabeler toeven zijn, en we vermoeden dat Jaguar nog wel meer snufjes zal toevoegen, zoals entertainmentschermen voor de achterbank. Onderhuids zullen er echter weinig verschillen opduiken. Op eventueel een enkele instapmotor na zal Jaguar in deze XE L dezelfde motoren aanbieden als in de gewone versie.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.