Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De volgende generatie van de Mercedes CLS zal in december onthuld worden. We zien dus steeds meer CLS-prototypes op de weg, die steeds minder gecamoufleerd zijn…
De stilistische wijzigingen blijven uiteraard relatief beperkt. Een stijlicoon verander je niet zomaar. We verwachten wel meer horizontale lijnen, vooral bij de achterlichten, en een strakkere stijl. Binnenin zullen de grote digitale schermen hun opwachting maken.
Onder de motorkap volgen er meer evoluties: het hele motoraanbod wordt herbekeken. De 2.1 viercilinder turbodiesel zal worden vervangen door de nieuwe tweeliter, en de V6-motoren op diesel en benzine maken plaats voor zescilinders-in-lijn. Die zijn verfijnder en minder luid, en maken al het mooie weer in de E-Klasse en S-Klasse. Een AMG met V8 staat eveneens op het prgoramma.
Mercedes blies dit nichesegment in 2004 met de eerste CLS nieuw leven in. In 2012 probeerde het merk met de ster het model nog aantrekkelijker te maken met een praktische shooting brake. Maar die sloeg nooit echt aan. De volgende CLS komt er dus alleen als benzine…
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!