Cupra
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Nissan werkt in het grootste geheim aan de opvolger van de GT-R. Die zal sneller zijn dan ooit. In afwachting van de officiële versie is dit wat we al weten.
De volgende generatie zal de V6 van de LMP1-auto’s gebruiken uit de endurance races. Die is 3 liter groot, krijgt een set turbo’s en zou meer dan 600 pk moeten produceren. Hij zal nog steeds vooraan worden gepositioneerd en gelinkt worden aan een automaat met dubbele koppeling. De grootste nieuwigheid is dat de aandrijflijn ook een elektromotor zal krijgen. De volgende GT-R zou dus een hybride worden.
Verwacht echter geen dieetkuur voor het volgende model: met hybride aandrijflijn, V6 biturbo en 2+2-opstelling zal de volgende GT-R wellicht nog steeds tussen 1,7 en 1,9 ton op de weegschaal zetten. Dat neemt niet weg dat er ook een raceversie voor de GT3-categorie zal worden ontwikkeld.Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!