Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Deze Range kwam onverwacht. En toch is het logisch: het platform deelt hij met de Jaguar F-Pace, en de Velar past tussen de Range Rover Evoque en Sport. Op het menu staan vier- en zescilinders in benzine en diesel, en een indrukwekkende lijn. Technologisch moet dit model de lat bijzonder hoog leggen.
DS laat eindelijk een frisse wind waaien door zijn verouderend gamma met een gloednieuw model. De Franse constructeur levert geen half werk: semi-autonoom rijden, een kwalitatieve afwerking en hybride aandrijving. Alleen vierwielaandrijving ontbreekt nog op de “traditionele” modellen. Deze SUV wil vooral de Chinese markt verleiden.
Volvo blijft zijn gamma vernieuwen en waagt zich nu aan een van zijn belangrijkste modellen: de XC60. Die neemt technologie en motoren over van zijn grote broer, de XC90, en voegt daar een automatisch uitwijksysteem aan toe bij een risico op ongevallen, dat de remmen en het stuur beïnvloedt.
Deze SUV is 4,4 meter lang, waardoor hij uitkomt tegen de VW Tiguan, Nissan Qashqai en Peugeot 3008. De stijl is gedurfd, en hij zoekt het hogerop dankzij ongeziene uitrusting voor het merk. Een welgekomen nieuwkomer voor Mitsubishi…
Stilistisch oogt deze SUV niet echt origineel. Hij lijkt zelfs heel hard op zijn voorganger. Onder de motorkap vinden we ook een oude bekende; de atmosferische 2.0 boxermotor op benzine van 150 pk. Maar zijn platform is gloednieuw en belooft een uitzonderlijke stijfheid. Het beste zit dus binnenin.
De Crossland X moet de Meriva vervangen en een SUV-touch meekrijgen. Hij houdt daarom het midden tussen een crossover en een monovolume. De omgekeerd openende deuren achteraan laat hij vallen, maar hij blijft wel moduleerbaar. Onderhuids vind je enkele PSA-elementen, getekend Peugeot en Citroën.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!