Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het koetswerk laat weinig aan de verbeelding over: gespierde wielkasten, vier uitlaatpijpen, lageprofielbanden, en zelfs een logo op de zijvleugels dat verwijst naar Ferrari, maar dan met een… eland, als verwijzing naar de Zweedse roots van deze bolide. Onder de motorkap levert de XC90 PUV ook geen half werk: de V8 krijgt een vitaminekuur en is gekoppeld aan een nieuwe zestrapsautomaat.
Een compressor, gewijzigd motormanagement en vrijere uitlaat geven de V8 650 pk in plaats van de originele 311. Dat maakt dit monster een stuk gewelddadiger! Om de paarden enigszins in te tomen, bekeek Volvo het chassis opnieuw: stevigere remmen en proactieve vierwielaandrijving, die meteen het wiel met het minste grip ter hulp schiet.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!