Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Dit is de Volkswagen Golf GTI TCR, een racebolide die gebouwd werd voor het internationale TCR-kampioenschap. Met zijn uiterlijk van een bodybuilder en zijn sterkere motor afgeleid van het seriemodel, zal hij zeker genoeg aandacht trekken.
Een spectaculaire achtervleugel, een 40 mm breder onderstel, een stevig uitgebouwde voorbumper en wedstrijdvelgen van 18 duim: dit wapenarsenaal laat er geen twijfel over bestaan dat deze Golf GTI nog maar weinig te zien heeft met de TDI-basisversie.
Onder de motorkap neemt de Golf GTI TCR de motor over van de Golf R, namelijk een tweeliter viercilinder benzinemotor met turbocompressor. Hij wint hier wel wat vermogen en koppel en komt uiteindelijk uit op respectievelijk 330 paarden en 410 Nm. De motor wordt gekoppeld aan een sequentiële zesversnellingsbak.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.