Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De reden waarom de SUV’s niet meer zo in trek zijn is hoofdzakelijk hun verbruik. De constructeurs proberen hieraan te verhelpen en trachten het verbruik en de CO2 uitstoot van hun 4x4’s te doen dalen met onder andere hybride oplossingen.
V6
Deze Touareg werd met een nieuwe V6 benzinemotor van
Verbruik
Volkswagen kondigt een gemiddeld verbruik van
Tot 50 km/u met de elektrische motor
De hybride module zit tussen de motor en de nieuwe versnellingsbak met 8 versnellingen. Het is met deze Touareg dan ook mogelijk om tot ongeveer 50 km/u enkel de elektrische motor te gebruiken, zonder verbruik en lawaai dus. De batterijen vinden een plaatsje onder de vloer van de auto. Verder werd deze versie nog uitgerust met een stop&drive systeem terwijl een regeneratiesysteem de kinetische energie gebruikt om de batterijen op te laden.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!