Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Volvo heeft zijn V60 Plug-in Hybrid een R-Design-sausje gegeven. We zien geen enkele technische aanpassing, maar hij krijgt gespierdere allures.
Volvo concentreerde zich dus op stijldetails: de grille, de diffuser achteraan en de specifieke velgen zijn de ingrediënten van dit recept. In het interieur verschijnen sportzetels, inzetstukken in aluminium en een dakhemel in Antraciet. Alleen maar schone schijn?
Het is meer dan dat, want hoewel de techniek niet veranderde levert ze nog altijd een pak pk’s en Newtonmeters. De vijfcilinder diesel ontwikkelt 215 pk en een koppel van 440 Nm, terwijl de elektromotor (aan de achteras) op zijn beurt 68 pk en 200 Nm voorziet. Even uitrekenen en je begrijpt dat deze mooie Zweed geen nood heeft aan extra vermogen.
Dankzij de herlaadbare batterijen kan dit model tot 50 km helemaal elektrisch rijden en haalt hij een gemiddeld verbruik van 1,8 l/100 km. Perfect om je buurman de mond te snoeren mocht hij commentaar hebben op jouw mooie auto.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.