Hyundai
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De huidige Fiat Panda wordt de Pandina, om te vieren dat het model nog tot 2027 wordt geproduceerd in Italië.
De Fiat Panda is nog niet dood, wel integendeel! Naast een nieuwe, volledig elektrische generatie die in juli 2024 zou worden voorgesteld, blijft de huidige Panda nog minstens tot in 2027 in productie. En om te vermijden dat je beide modellen zou verwarren, heeft Fiat de huidige generatie met verbrandingsmotor omgedoopt tot... Pandina! Ofwel 'kleine Panda' in het Italiaans.
De constructeur maakt ook van deze naamsverandering gebruik om de derde generatie van zijn iconische model nog maar eens een update te geven. Aan de buitenkant zijn er nieuwe Pandina-logo's te vinden over zowat het hele koetswerk, net als nieuwe kleuren. Maar de grootste veranderingen zijn aan boord te vinden. Het interieur van de Italiaanse stadswagen ontvangt namelijk een digitaal instrumentenpaneel van 7 inch, een nieuw stuurwiel en een nieuw centraal aanraakscherm dat compatibel is met Android Auto en Apple CarPlay.
Om de Europese GSR II-regelgeving te respecteren, is er ook extra veiligheidsuitrusting standaard aanwezig in de nieuwe Panda, pardon, Pandina. Zo krijg je onder meer een noodremhulp, een rijstrookassistent, een vermoeidheidsherkenning voor de bestuurder en een verkeersbordherkenning. Al deze veranderingen zorgen ervoor dat Fiat de Pandina nog zeker tot 2027 zal kunnen produceren in de Giambattista Vico de Pomigliano d'Arco-fabriek, in het zuiden van Italië. Forza Pandina!
Ben jij op zoek naar een Fiat Panda? Kies uit meer dan 40.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste Fiat Panda-zoekertjes nu hier:
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!