Cupra
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Onze spionnen hebben een BMW M2 met een ducktailspoiler gespot tijdens wintertests. Is dit de aanstaande BMW M2 CS?
Onze spionagefotografen zijn momenteel op post in Zweden en hebben een bijzondere BMW M2 betrapt tijdens wintertests. Ondanks een dikke laag camouflage kunnen we enkel verschillen ontwaren tussen een 'klassieke' M2 en het model dat in het hoge noorden is betrapt door onze spionnen. De kofferklep lijkt namelijk een ducktailspoiler te krijgen, net als de laatste BMW M4 CSL! Mogen we een nog heftigere variant verwachten van de huidige M2?
De meest in het oog springende wijzigingen lijken zich op de kofferklep te bevinden. Maar als het hier inderdaad gaat om een nog sportievere variant van de M2, die als M2 CS door het leven zou kunnen gaan, zullen er ongetwijfeld nog wijzigingen plaatsvinden op het koetswerk. Een nieuwe voorbumper, een iets andere grille of een gele lichtsignatuur behoren allemaal tot de mogelijkheden, net als bij de hardcore modellen van de M3/M4.
Zoals bij elke CS zou de hardcore versie van de M2 ook meer vermogen moeten krijgen. Volgens onze spionnen zou de 3 liter-zescilinder-in-lijn van de Duitse coupé minstens 40 pk extra krijgen, waarmee hij tot boven de 500 pk moet kunnen uitstijgen. Maar net als bij de M4 CSL en M3 CS zou deze motor enkel nog gekoppeld worden aan een automatische versnellingsbak. Dan valt het nog te bezien wanneer deze M2 CS Zweden verlaat en in de showrooms te zien zal zijn...
Ben jij op zoek naar een BMW M2? Kies uit meer dan 40.000 wagens op VROOM.be. Nieuw én tweedehands! Ontdek onze laatste BMW M2-zoekertjes nu hier:
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!