Aston Martin
Het Salon van Londen, 1958. Aston Martin stelt zijn nieuwste model voor: de DB4. David Brown weet het nog niet, maar dit model zal zijn merk legendarisch maken!
Het Salon van Londen, 1958. Aston Martin stelt zijn nieuwste model voor: de DB4. David Brown weet het nog niet, maar dit model zal zijn merk legendarisch maken!
Volgens Verstappen en co zorgt dat voor gevaarlijke situaties omdat de banden van de Formule 1-wagens afkoelen en grip verliezen.
Tijdens de Grote Prijs F1 in Bahrein haalde de Britse autobouwer de circuitversie van zijn hypercar van stal, waarvan het blok tot 11.000 toeren kan draaien! En daar worden onze trommelvliezen blij van!
Een indrukwekkende combinatie van het kleinste model en grootste motor van de Britse autobouwer... en 333 exemplaren die al allemaal een toekomstige eigenaar hebben.
Met deze nieuwe ‘707’ versie van zijn DBX SUV wil Aston Martin niets minder dan de “krachtigste SUV ter wereld” maken. Drie keer raden hoeveel pk hij heeft...
Nochtans gaat het heel goed met de verkoopcijfers.
De Zwitserse tuner geeft de Aston Martin DBX een extra 250 pk en 300 Nm koppel. En de bijhorende look!
Droom je van een Aston Martin DB4 of DB5, zoals James Bond, maar ziet je partner deze coupé met karige zitjes achteraan niet zitten? Dan is de Lagonda Rapide echt iets voor jou...
De Engelse specialist elektrificeert steeds meer Britse klassiekers. Nu is het de beurt aan het stalen ros van James Bond, of toch bijna, om aan de stekker te gaan!
Dankzij 3D-printing blijft hij trouw aan het origineel.
Er worden er slechts 125 van gemaakt.
Bij zijn lancering in 1993 pakte de Aston Martin Vantage uit met een honderdtal pk’s meer dan een… Lamborghini Diablo.
De hybride aandrijflijn van de Valhalla is uiteindelijk gebaseerd op een V8. Met behulp van elektromotoren schopt hij het tot 950 pk.
Het Britse merk heeft zijn voor de 24 Uur van Le Mans bestemde auto niet geschrapt, integendeel. Aston heeft hem tot het uiterste gedreven om de ultieme racewagen te creëren.
Lagonda was ooit een buitengewoon prestigieus merk, maar na de oorlog slaagde het er nooit meer in om zich te herpakken. Met al zijn kwaliteiten had de V8 de zaken kunnen veranderen…
De absolute droom van vele verzamelaars is om op een magnifieke ‘barnfind’ te stoten, een vergeten prestigewagen die onder een baal stro ligt weg te teren. Deze Aston Martin DB4 uit 1962 heeft een ongelooflijke geschiedenis.
Hij was een van de eerste conceptcars ter wereld en kon niet verder verwijderd zijn van het huidige gamma van Aston Martin. Toch vormde hij een correcte inschatting.
Van de Aston Martin Victor is slechts één exemplaar gebouwd, op vraag van een klant uit België.
Lijken blitse elektrische SUV’s je wat te veel van het goede en te duur? Met deze eerste ‘rationele en betaalbare’ elektrische break zou MG je dan wel eens kunnen verleiden!
Na een passage bij het M-departement van BMW krijgt de i4 twee elektromotoren in zijn M50-uitvoering. Daarmee beschikt hij over 800 Nm… en kan hij misschien ook de M4 met zijn ‘archaïsche’ verbrandingsmotor de loef afsteken? Niet zo snel...
Iedereen zet in op elektrificatie, zelfs de meest extreme offroaders. Maar is de combinatie van een 4x4 met een plug-in hybride aandrijving echt een geslaagde cocktail?
De compacte Italiaanse SUV is er eindelijk! Liefhebbers van rijplezier zullen blij zijn, maar misschien gaat dat ten koste van het comfort en de praktische aspecten? Tenzij de situatie net helemaal omgekeerd is...
Dit is één van de meest gewilde auto’s ter wereld: een Ferrari 340 MM Spider met een koetswerk van Vignale. Er werden slechts 4 exemplaren gebouwd, waarvan er de afgelopen 10 jaar geen enkele geveild werd...
Een door Bertone getekende coupé die ruim genoeg is voor 4 mensen en hun bagage, en dat voor minder dan 3.000 euro? Ja dat kan, en ook als cabrio is deze Opel Astra G betaalbaar: voor minder dan 5.000 euro heb je al een mooi exemplaar.
Het voordeel bij Tesla is dat de modellen maar weinig veranderd zijn in de loop der jaren en dus niet verouderd lijken. En natuurlijk is er de toegang tot het Supercharger-netwerk! Jammer genoeg betekent dat ook dat ze eerder aan de prijs blijven...
Nog nooit eerder werden zoveel van deze unieke voertuigen op dezelfde plek getoond! Je kan ze tot 14 juni 2022 ontdekken in Luxemburg!