Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
In 2017 lanceerde Volkswagen de 5,04 meter lange zevenzits-SUV Atlas in de Verenigde Staten. Daarmee is dit het grootste model op basis van het modulaire platform MQB van de groep. De Atlas wordt gemaakt in de Amerikaanse fabriek van Chattanooga.
De door SAIC Volkswagen geproduceerde berline Lavida is zeer populair in China. De jongste generatie kwam in mei 2018 op de markt. Net zoals de SUV Atlas is de Lavida ontwikkeld op basis van het modulaire MQB-platform van de VW-groep.
De Virtus is dan weer bedacht voor de Zuid-Amerikaanse markt. Technisch gezien is deze compacte berline verwant aan onze Polo, maar hij is wel liefst 4,48 meter lang. Daarmee kan hij een enorme kofferruimte van 521 liter bieden, iets waar Zuid-Amerikaanse klanten naar op zoek zijn. De Virtus wordt gebouwd in de fabriek van Anchieta, in de buurt van Sao Paolo.
De Phideon heeft de rol van de Phaeton overgenomen als vlaggenschip van het merk. Maar in tegenstelling tot zijn voorganger is deze 5,07 meter lange limousine, die wordt geproduceerd in Antig in de buurt van Shanghai, niet verkrijgbaar in Europa. Hij is op maat van rijke Chinese klanten bedacht en staat op het MLB-platform van de Volkswagen-groep, dat bedoeld is voor modellen met de motor in lengterichting.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.