Mercedes-Benz
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De Panda lijkt de tand des tijds goed te weerstaan. Hoe? Door gewoon regelmatig een opfriskuur te krijgen zonder drastisch te wijzigen.
Het bewijs toont het model voor jaargang 2018. De esthetische wijzigingen zijn beperkt: twee nieuwe kleuren, twee nieuw velgen en enkele accessoirepacks. Vanaf het instapniveau Easy is er al een Bluetooth-verbinding en een USB/aux-poort.
De grote nieuwigheid in het gamma is de City Cross: die lijkt op een Panda 4x4 maar wordt slechts door twee wielen aangedreven. Het verschil met de vierwielaangedreven versie is vooral merkbaar aan zijn kleurrijkere look. Er zijn twee motoren beschikbaar: een 1.2 benzine van 69 pk en een 1.3 diesel van 95 pk.
De Wild is de nieuwe naam van de Panda 4x4. Fiat spreekt zelf van een “wilde” look, met zwarte spiegelkappen en deurgrepen. Het model is beschikbaar met de TwinAir-benzine van 85 pk en de 1.3 diesel van 95 pk.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.