BMW
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
Onder de motorkap zit nog steeds de tweeliter viercilinder V-TEC turbo. Het vermogen kreeg een upgrade: Honda geeft 320 pk en 400 Nm op. Geen veranderingen aan de aandrijving: die gebeurt nog steeds op de voorwielen via een manuele zesversnellingsbak. Honda geeft wel mee dat die laatste een automatische tussengasfunctie krijgt.
Qua chassis lijkt Honda een evenwicht gezocht te hebben tussen dagelijkse veelzijdigheid en pure prestaties. Het mechanische sperdifferentieel is bijvoorbeeld nog steeds van de partij, maar er is ook een gestuurde ophanging. Net als drie rijmodi: Comfort, Sport en +R, voor circuitgebruik.
Naast een nieuwe look krijgt de facelift van de BMW i4 een nieuwe motorisatie, de xDrive40 met 295 kW (401 pk) en 548 km autonomie.
De Duitse terreinwagen geboren in 1979 vindt zichzelf opnieuw uit voor het elektrische tijdperk. De elektrische G-Klasse heet echter niet EQG, maar G 580 EQ. De specs zijn alvast veelbelovend...
De Volkswagen ID. Code is een conceptversie van een volledig elektrische SUV boordevol nieuwe technologie! Maar enkel China zal ervan kunnen genieten...
Dit is waarom de Mini Countryman SUV zo gegroeid is met zijn nieuwe generatie: er moest plaats gemaakt worden voor een klein broertje. Dit is de Mini Aceman, een volledig elektrische crossover.