Audi
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
Deze auto is bestemd voor de rijksten onder ons. Hij is niet op zijn plaats op de openbare weg (want niet gehomologeerd) en kan zelfs niet deelnemen aan officiële races (om dezelfde reden). Een vreemd geval, met andere woorden …
McLaren presenteert de P1 GTR als de beste auto van de wereld voor het circuit. Niets meer of minder dan dat. Maar we kunnen ons moeilijk voorstellen dat de vrienden uit Maranello blijven toekijken en geen LaFerrari zouden serveren die exclusief bedoeld is voor het circuit.
Met zijn verfijnd chassis, grote achtervleugel, brede spatborden en aandrijving (V8 biturbo en elektromotor) opgevoerd tot 1.000 pk is deze McLaren bij uitstek geschikt om mooie momenten te beleven op het circuit. Inbegrepen in de aankoopprijs zijn enkele opleidingssessies op circuit en deelname aan sportieve evenementen.
Deze extreme variant van de exclusieve P1 herinnert aan de glorieuze voorouder, de F1 GTR, waarvan hij de laatste drie letters in de naam overneemt. De F1 GTR won trouwens Le Mans; het lijkt nog niet zo lang maar is exact twintig jaar geleden.
Onze spionnen hebben prototypes van de Audi A6 e-tron gespot met brede wielkasten en grote remschijven en -klauwen, die doen vermoeden dat we ook elektrische S- en RS-versies krijgen.
De opvolger van de Chiron is voor het eerst te zien onder een bijzonder kleurrijke laag camouflage.
Naast een nog agressievere look, krijgen de Cupra Formentor en Leon nieuwe motorisaties die krachtiger zijn en meer rijbereik halen.
Een prototype van de Polestar 5 heeft van 10 tot 80% kunnen opladen in slechts 10 minuten dankzij een constant laadvermogen van 310 kW en pieken van 370 kW!