Ferrari
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het heeft niet lang geduurd: hier is Audi met de ‘S’-versie van de nieuwe A4 en A4 Avant. Een sportieve wagen met minder gewicht en meer kracht.
Het is geen verrassing dat we onder de motorkap de V6 3.0 TFSI uit de oude versie terugvinden. Wel met een tikkeltje meer pit, met name 354 pk en 500 Nm. Deze kracht zet hij over op de vier wielen via een 8-traps automaat. Het optionele sportdifferentieel verdeelt de aandrijfkracht over de achterwielen.
Dankzij het nieuwe platform weegt deze wagen maar liefst 75 kilogram minder en gaan de prestaties erop vooruit: in 4,7 seconden van 0 naar 100 kilometer per uur voor de berline en 4,9 seconden van 0 tot 100 kilometer per uur voor de break Avant. Uiteraard zijn het comfort en de connectiviteit van hetzelfde hoge niveau als in de klassieke A4.
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!