Aston Martin
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
Opvallend is de nieuwe “cascading” grille. Die zal zijn opwachting maken op alle toekomstige Hyundai-modellen, en deze kleine i10 is de eerste. Dat zijn niet alle wijzigingen, want de achterkant evolueert ook, met onder meer een nieuwe bumper. Het interieur kan je nu ook in het rood aankleden.
Onder de motorkap verandert er niet veel, want de i10 heeft nog steeds twee benzinemotoren: de 1.0 en 1.25. Een viertrapsautomaat behoort tot de opties en de kleinste motor kan ook met LPG worden uitgerust. De ophanging verandert dan weer wel: nieuwe aanslagrubbers voor de voorste dempers en een wijziging in de ontdubbeling van het stuur behoren tot de nieuwigheden.
De klanten wilden uiteraard ook meer connectiviteit. En dat kregen ze: de i10 voegt nieuwe functies toe aan zijn multimediasysteem van zeven duim: Apple Car Play en Android Auto integreren je smartphone. Een gratis abonnement van zeven jaar op “Live Services” voor real-time verkeer en weerinformatie: uniek in het segment!
De nieuwe Aston Martin Vanquish wordt nog in 2024 officieel onthuld en krijgt een biturbo-V12 met 835 pk en 1.000 Nm!
De nieuwe Symbioz SUV van Renault belooft een recordruimte voor het formaat! Hij komt tussen de Captur en de Austral te staan en is er enkel als E-Tech Hybrid.
Het mag duidelijk zijn dat de Hyundai Ioniq 5 N een (zeer) sterke indruk op ons heeft gemaakt tijdens onze eerste kennismaking, en dat dankzij deze 5 geweldige details!
De opvolger van de 812 eert de Ferrari GT's uit de jaren '50 en '60 en behoudt zijn atmosferische V12 met 830 pk en zonder enige elektrische assistentie!